YALNIZLIK - MURAT TAŞ


Sen,
Koca bir ömür sustun!
İçimdeki notalar yer değiştirdi.
Yüreğimdeki melodiler sessizliğe büründü.
Sen gittin,
Ömrümün yamaçlarına koca bir yalnızlık kondu.
İçimde ayrılık şarkıları söyleniyor şimdi. 
Hani sevgili, yalnızlığın dahi benimdi?
Hani boş bırakılan bu ellerim ellerindeydi?
Tüm bu sözler, koca bir yalandan mı ibaretti?
Hangi sual, hangi cevaba gebeydi?
Seninle gelen vuslat,
Meğerse yalnızlığın ta kendisiydi.
Bilemedim.
Bilmek istemedim.
Senin bana gelişin, 
Benim kendimden gidişimmiş,
Göremedim.

Yalnızlık senden bana miras şimdi.

Yalnızım şimdi.
Hem de kendimden çok uzaklarda bir çölde gibiyim.
Yalnızlığın kaderini yaşıyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YOKSA BİR MÜSLÜMAN'IN HİLAFET İSTEMESİ DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ DEĞİL Mİ?

ANLAMAK MI? YOKSA ANLAŞILMAK MI?

100 YILLIK UYKU HALİ